Velkommen som gjest Søk | Aktive emner | Medlemmer | Logg inn | Registrering

Hvordan få tilbake mannen jeg elsker? [Options]
tom andre
Postet: Sunday, February 22, 2009 1:56:27 PM
Grad: Ny
Grupper: Medlemmer

Innmeldt: 2/22/2009
Meldinger: 1
[Points]: 3
Jeg er ei jente som er sammen med verdens herligste mann i snart 8 måneder.Jeg har 3 barn og vi bor sammen hos kjæresten min.Han har to barn,hvor han da har mest samvær med den ene.
For en uke siden kom han med at han hadde begynt å miste alle føleser og bare følte det som vennskap.Han har aldri slått opp med noen før og ville og vil som han sier at dette forholdet skal fungere.Han er veldig dårlig på å prate om ting slik som meg.Vi har begge gått å bært på ting hele veien og når bomben endelig kom var forholdet ødelagt og kommet på ett vennskaps plan for han.Vi har fremdeles sex siden vi ble enig om å fortsette med det.Det er veldig vanskelig for han sier han.Noen som har noen råd til hvordan vi skal klare å få tilbake følelsene igjen?
Det har vært bare motgang og negative ting rundt oss fra vi ble sammen,så mye av det har vel også hatt en påvirkning.
flower
Postet: Sunday, March 01, 2009 10:50:53 AM

Innmeldt: 2/10/2009
Meldinger: 3
[Points]: 9
Plassering: Vestlandet
Hei, jeg tror du selv er inne på hva som eventuelt må til for å få forholdet til å blomstre. Med riktig og næringsrik jord og med omsorgsfull og godt stell, kan alle blomster komme fram i sin beste prakt, også de som andre kan dømme til et misslykket utfall- Men slikt krever noe av en, slikt krever noe av oss alle. Kjærlighet og vilje er to gode egenskaper som i seg selv kan skape underverker. I et forhold må man også legge til rette for at grunnlaget er godt og bevares slikt, så må vi pleie forholdet i hverdagen....slik som blomsten har sine utfordringer med vind, kulde, lus osv, så har vi våre utfordringer i hverdagen. Over tid lærer også blomsten å hanskes med dette på en ny og bedre måte. Slik gjør vi også som mennesker....så lenge som vi leter etter løsninger som gjør livene våre mer riktige og gode for oss og ser forbi å "bukke under". Slipp det gode inn i livet ditt og til barna dine.....la han få se dette og han vil nok bli fristet av det gode... Gi slipp på det negative og ta valg hele veien utfra din vilje til å gi deg alt godt å være glad for. Å tillate seg selv å ha det godt kan være en kunst i seg selv for mange av oss Smile
Overrøs deg selv, dine barn og din mann med alt det som får dere til å smile...slik kan være vsnakelig å motstå...selv i vanskelige tiderSmile
Den veien vi har gått, har vi selv valgt. Men vi velger også veien vi går videre. Det er opp til oss selv hvilken vei det skal være.
Lykke til!
dame18
Postet: Thursday, January 14, 2010 12:21:20 PM
Grad: Meget aktiv

Innmeldt: 5/7/2008
Meldinger: 68
[Points]: -151
Plassering: bergen
Vær borte ifra han i 2 uker. Reis på ferie, eller bo hos en venn. Da kan det hende dere savner hverandre og blir veldig glad for å se hverandre igjen.

Etter 2 uker bruker dere tiden på å se film, prate, kose. Bare dere to.. Smile Gjør ting dere syns er kjekt sammen.

Dette har jeg efart selv! Det hjelper veldig.Razz
knustjente22
Postet: Monday, January 25, 2010 12:52:39 PM

Innmeldt: 1/25/2010
Meldinger: 4
[Points]: 12
Hei.
Jeg er og min tidligere kjæreste gjorde slutt for tre dager siden. eller, han gjorde det slutt. vi kranglet så mye i det siste og mye har vært vanskelig å sette fingeren på. vi var sammen i 1 1/2 år hvor vi bodde sammen i det siste halve. før vi flyttet sammen hadde vi ett avstandsforhold.
det var vanskelig for oss og vi mistet oss selv når vi alltid prioriterte hverandre. vi har alltid gjort det, og måtte derfor nedprioritere venner og familie. særlig siden vi begge bodde så langt unna familiene våre og de skikkelige gode vennene. jeg elsker han fremdeles, men slik han var da vi var forelsket og respekterte hverandre. Da vi hadde det fint. vi ble så glade i hverandre at vi var redde for å miste. så istede for å ta opp vonde ting lot vi de passere, men sinnet og tristheten ble fortsatt inni oss.

i morgen skal vi dra til en psykolog for å snakke ut sammen. si alt vi har på hjerte, om det gode og det onde.

jeg vil gjerne ha han tilbake, men jeg vet ikke hvordan. Jeg tror ikke han vil. han er den beste mannen jeg har møtt. og han er mer enn villig til å snakke med meg. men hva skal jeg gjøre?
Brukere av dette temaet
Guest

Gå til forum
Du kan ikke poste nye innlegg i dette forumet.
Du kan ikke svare på innlegg i dette forumet.
Du kan ikke slette dine innlegg i dette forumet.
Du kan ikke endre dine innlegg i dette forumet.
Du kan ikke lage avstemminger i dette forumet.
Du kan ikke stemme i dette forumet.

Hostet av Yet Another Forum.net versjon 1.9.1.6 (NET v2.0) - 11/14/2007
Copyright © 2003-2006 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Denne siden ble generert på 0.101 sekunder.