Velkommen som gjest Søk | Aktive emner | Medlemmer | Logg inn | Registrering

Savner hverandre, men.. [Options]
Fremstad
Postet: Wednesday, July 28, 2010 1:58:43 AM
Grad: Ny
Grupper: Medlemmer

Innmeldt: 7/28/2010
Meldinger: 1
[Points]: 3
hei, jeg vet ikke hva jeg skal gjøre lenger, jeg er så ensom og jeg savner henne.

jeg traff en jente for 8 måneder siden, fant ut etterpå at hun var Smiths venner. Men jeg visste ikke at hun var så trofast, det sa ikke hun heller på starten at hun var en av de i menigheten, og det var ikke lett for meg å bare gå fra henne, men etterhvert så ble vi kjempe forelsket i hverandre. hun er faktisk 2 år yngre, jeg er nå 19 og hun er 17.

på starten så ble jeg ganske lei meg og såret da hun sa at hun ikke kunne være sammen med meg, og at hun ikke kunne ha kjæreste osv før hun er gift. men jeg klarte ikke å akseptere henne, så jeg bare fortsette mer og mer hverdag og etterhvert så ble vi så gode venner eller kan egentlig si at vi ble sammen selvom det var en del krangling og trist fordi hun tenker heletiden at det hun holder på med er helt feil. det er ikke sånn livet skal være osv..

etter en stund så klarte hun ikke mer, presset blir større og større for hverdag. vi kranglet og hun slo opp, hun var helt annerledes den dagen, jeg kjente hun ikke igjen. det var endel ting som hun hadde sagt som hun ikke mente fordi det var det eneste hun kan gjøre for å få meg vekk selvom det sårer henne veldig. jeg fikk sjokk og prøvde å ta livet av meg selv den dagen, men overlevde tydeligvis. jeg lå på sykehuset i 3 dager, og hadde ikke sett henne på 5-6 uker. etter hun fant ut at jeg gjorde det så ble hun kjempe forbanna og ville aldri tilgi meg, og hun sa det selv at hun gråt veldig mye den dagen og fikk anfall. det var veldig tungt for meg, jeg prøvde å få kontakt med henne, men hun ville ikke svare.

etter en stund så møttes vi igjen, det var bare tilfeldigvis. jeg løp til henne og knele meg foran henne og sa unnskyld, vi snakka en god stund den dagen, men samtidig så ville hun ikke gå tilbake igjen, hun tilgi meg men hun sa at hun hadde mista følelser for meg. ( hun løy ) 2 uker før sommerferie så fant jeg ut at hun var fortsatt forelsket i meg, hun gråt og gråt. og jeg lovte henne at jeg skulle la henne være, for jeg klarer ikke å se at hun har det så tungt og jeg har ikke sett henne siden det, det har gått snart i 2 måneder nå og jeg savner henne veldig. jeg vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre, jeg føler meg så ensom. hva burde jeg gjøre? jeg klarer ikke å gi slipp, klarer ikke å glemme.. hva skal jeg gjøre for å få henne tilbake?

jeg vil ikke være sånn lengre, det gjør så vondt. jeg hadde så bra med henne og nå er jeg ensom.

dame18
Postet: Tuesday, August 10, 2010 11:04:15 AM
Grad: Meget aktiv
Grupper: Medlemmer

Innmeldt: 5/7/2008
Meldinger: 67
[Points]: 137
Plassering: bergen
det går over. ikke tenk på henne. gjør ting du synnes er kjekt. reise,kino,venner,bytur,shoppe,gå turer,trene.
alle har hatt den kjipe følesen, men det går over. vet at du syns det virker tviltsomt, men det er med i sorgen.
eg har vært i den sorgen selv, og kom over det. du treffer en ny jente en vakker dag. lykke til min vennCool Wink
Brukere av dette temaet
Guest

Gå til forum
Du kan ikke poste nye innlegg i dette forumet.
Du kan ikke svare på innlegg i dette forumet.
Du kan ikke slette dine innlegg i dette forumet.
Du kan ikke endre dine innlegg i dette forumet.
Du kan ikke lage avstemminger i dette forumet.
Du kan ikke stemme i dette forumet.

Hostet av Yet Another Forum.net versjon 1.9.1.6 (NET v2.0) - 11/14/2007
Copyright © 2003-2006 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Denne siden ble generert på 0.072 sekunder.