Velkommen som gjest Søk | Aktive emner | Medlemmer | Logg inn | Registrering

er dette normalt? [Options]
nurnjev
Postet: Wednesday, February 03, 2010 6:13:05 PM
Grad: Ny
Grupper: Medlemmer

Innmeldt: 2/3/2010
Meldinger: 2
[Points]: 6
Plassering: nordland
jeg er en gutt i 30 åran som er i et forhold med jenta i mitt liv.
men det er neonting som ikke stemmer helt
den den siste tiden 3-5 månder har ho begynt å leite etter ting jeg gjør feil
ho leiter gjenom gamle mobiltelefoner som jeg har hatt tidligere for å finne navn på andre jenter
ho leiter i mine gamle papirer som sikkert er 7-9 år gamle for å se hva ho kan ta meg på og for å få en krangel ut av det
vi har vært i lag i snart 2år og er samboere

jeg har prøvd å sidet til henne at jeg ikke har kontakt med noen andre enn henne og ho har fått gå gjenom mobiltelefonen jeg har hatt siden vi ble ilag men ho gir seg ikke.(ho må finne noe og krangle om.

når ho har fått meg lei og sint så sier ho at det er ikke noe og krangle om og bagateliserer det hele.
nu er det like før jeg gir opp Sad
Blackmore70
Postet: Sunday, April 04, 2010 8:58:01 PM
Grad: Aktiv

Innmeldt: 6/29/2009
Meldinger: 14
[Points]: 42
Pleier du å si at du er glad i henne? Har du noengang spurt deg selv hvorfor hun gjør dette? Det virker som om hun er usikker på noe...

Blackmore70
nurnjev
Postet: Wednesday, April 21, 2010 4:32:26 PM

Innmeldt: 2/3/2010
Meldinger: 2
[Points]: 6
Plassering: nordland
jeg sier til henne vær dag at jeg elsker henne høyere enn alt.
jeg sender mms melding til ho vær dag jeg er på jobb og sier da også at jeg elsker ho høyere enn alt og at ho er den fineste som fins.
jeg skriver også at ho er den eneste jenta for meg i livet mitt.

det første jeg sier til ho når jeg kommer hjem er hvor finn og deilig ho er.
og at jeg elsker ho.

i den senere tid har ho leitet etter noe og ta meg på og finner ho ikke noe greier ho bestandig og lage en krangel ut av hva det måtte være for eksempel hvorfor jeg har en unge fra et tidligere forrhold
ho har selv noen unger fra noen forrhold som ho har hatt før.

nu lurte ho på hvorfor jeg har foreldreansvar for den ungen jeg har fra før.

ho sa tidlig ifra i forholdet at ho ikke ønsket flere unger og det gjør ikke jeg heller og sa meg enig i.
jeg veit ikke hva jeg skal gjøre er veldig fortvilet over sitvasjonen Sad
dame18
Postet: Friday, May 07, 2010 7:16:54 PM
Grad: Meget aktiv

Innmeldt: 5/7/2008
Meldinger: 67
[Points]: 137
Plassering: bergen
Det er bare til å si ting rett ut til henne. Du sier at du elsker henne og masse fint til henne, kansje hun ikke kalrer å skjønne det. Noen mennesker kan ikke forstå hvorfor de er elsket.

Si noe lignende dette: Begynn med: Vennen min?... jeg trenger å snakke litt med deg.
Jeg syns du oppfører deg litt merkelig. Du virker veldig usikker på meg, ser igjennom mobilen og masse greier.
Det virker som du ikke stoler på meg, og det sårer. Hvorfor er du sånn? hvorfor blir du så usikker?.. Hva kan jeg gjøre?
Jeg prøver så godt jeg kan å vise at jeg er glad i deg, men føler det ikke er godt nokk..

HVA? HVORFOR? HVORDAN?

Snakk sammen om dette.. si at du ikke kan slappe av når hun oppfører seg sånn, og vis at du bryr deg og vil lytte og forstå henne.

Kansje hun trenger hjelp? At hun er sykelig skjalu, eller har veldig dårlig selvtilitt. Sånne ting kan hun få hjelp til.
Men kan hende det bare hjelper å snakke med henne om dette. FORSØK!

PS: hun er veldig heldig som har en så snill og grei gutt som deg. Jeg får aldri sånne fine meldinger, og får ikke ofte høre komplimanger av min samboer. Så hun er heldig som har en gutt som virkelig vil vise sine føleser.

Håper dette orner seg, og ønsker dere lykke til!Razz
miapettersen
Postet: Thursday, July 22, 2010 3:03:49 AM

Innmeldt: 7/22/2010
Meldinger: 8
[Points]: 24
Jeg er selv jente, og ikke for å være slem, men her tror dette er hun som prøver og komme seg ut av forholdet.
Hun prøver desperat og finne en grunn til å forlate deg, hun er for svak til å såre deg. Du sier så mye fint til henne at hun ikke har hjerte til og si det hun mener, spørr henne rett ut, har du mistet følelsene dine for meg?
Dette er eneste utvei på og vite hva hun egentlig driver med.
dame18
Postet: Tuesday, August 10, 2010 10:22:26 AM
Grad: Meget aktiv

Innmeldt: 5/7/2008
Meldinger: 67
[Points]: 137
Plassering: bergen
JA, det kan hende du har rett. Kansje det er derfor... Men har hun hjerte til å si " Ja, jeg har mistet følesene for deg"... hmm.. vanskelig dette... Kan prøve å si det, også hvis ikke det funker så kan kansje han si til henne " jeg vet ikke om dette funker lenger"... og se hva hun sier daRolling Eyes
Brukere av dette temaet
Guest

Gå til forum
Du kan ikke poste nye innlegg i dette forumet.
Du kan ikke svare på innlegg i dette forumet.
Du kan ikke slette dine innlegg i dette forumet.
Du kan ikke endre dine innlegg i dette forumet.
Du kan ikke lage avstemminger i dette forumet.
Du kan ikke stemme i dette forumet.

Hostet av Yet Another Forum.net versjon 1.9.1.6 (NET v2.0) - 11/14/2007
Copyright © 2003-2006 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Denne siden ble generert på 0.125 sekunder.