Grad: Ny Grupper: Medlemmer
Innmeldt: 5/12/2010 Meldinger: 1 [Points]: 3
|
hei alle sammen! jeg er ny her inne, men har prøvd å søke litt på nettet og kom over dette nettstedet. trenger råd. jeg er gift og har vært det ett par år.. vi har vært sammen i 14 år, og har 3 barn, minste er baby. Det jeg, eller vi, sliter med er kommunikasjon. Nå mener jeg ikke det at det ofte blir lite tid til det, og at vi utsetter ting vi må diskutere fordi vi er trette om kvelden, men mere holdningen jeg føler mannen min har til meg og det jeg sier. For det første så har jeg inntrykk av at han ikke liker å prate med meg, og at det jeg snakker om er totalt uinteressant. grunnen til at jeg føler det slik er at han ofte ikke ser på meg mens jeg prater, ser på tv mens vi prater, lurer på om jeg snart kan komme til poenget, sier selv at det og det ikke er interessant osv.. Dette gjør at jeg egentlig trekker meg mer og mer unna, og pga dette så prater vi jo nå minimalt. han er selv ikke den pratsomme typen, så da sier det seg selv at når jeg prater mindre i tillegg blir det ganske stille mellom oss. For meg er gode samtaler veldig viktig, syns det er det som er spennende blant annet med mannen min. Og føler meg da avvist tilbake. for dere menn der ute, så føles det vel omtrent som å bli avvist i senga.. jeg begynner å prate men merker jo fort at han ikke har noe interesse av det jeg sier, og jeg føler meg ikke interessant og bra nok i hans øyne da.. ble litt langt dette da, men jeg er veldig glad i mannen min, og vi har det på mange områder veldig bra sammen.. men skulle gjerne hørt om dette er normalt og hva dere som har samme problem gjør?
|