|
|
Grad: Ny Grupper: Medlemmer
Innmeldt: 12/2/2007 Meldinger: 9 [Points]: 6
|
hva vliker jenter at gutter gjør? eller sier til dem? åssen skal en gutt være for dem med andre ord?
|
|
Grad: Meget aktiv Grupper: Medlemmer
Innmeldt: 9/4/2007 Meldinger: 97 [Points]: 135 Plassering: Østlandet
|
Hei Kan bare svare for meg selv, og jeg faller fullstendig for gutter som er morsomme og har humor. Sjarm og glimt i øyet er også viktig. Ellers er det jo en tid for alt,både spøk og alvor, og han må kunne prate om det meste. Lytte, kanskje gi komplimenter, vise engasjement og interesse, både for forholdet og verden rundt. Like å finne på ting sammen med meg, og kanskje overraske meg med noe litt uventet noen ganger. Lykke til med kjærligheten  )
|
|
Grad: Ny Grupper: Medlemmer
Innmeldt: 12/2/2007 Meldinger: 9 [Points]: 6
|
tusen takk får svar  ja jeg håper det ordner seg  off.. jo tusen takk får det  hvis det er flere som vet noe bare å slenge inn
|
|
Innmeldt: 5/7/2008 Meldinger: 67 [Points]: 137 Plassering: bergen
|
JEg syns at gutter og alle skal være seg selv. Ellers er det ikke mange gutter som viser føleser. Er veldig søtt når de gjør det =)..og vi JENTER forstår..
|
|
|
Herregud!.. Kan ikke spille skuespill når man skal få seg kjæreste!... Må vise hvem du er. Skal hun like skuespillet ditt, eller DEG?... VÆR DEG SELV. rett og slett.. Alle har forkjellig måter å liker gutter på. Jeg liker gutter som ikke erså frempå. Gutter som har ett fint smil, og ikke pynter seg så mye og viser seg så fram. MEN alle liker forkjellig! Derfor må du bare være deg selv, så får du en jente som liker ( DEG ) Ikke den du later som du er  .. lykke til.
|
|
|
Jenter liker å høre komplemanger. Jenter liker å bli lyttet til. Jenter liker å få en fin god natt melding Jenter liker å bli invitert på kino Jenter liker å få gave Gjør ikke dere gutter det også?.. vi er ikke så forkjellige
|
|
Grad: Aktiv Grupper: Medlemmer
Innmeldt: 6/29/2009 Meldinger: 14 [Points]: 42
|
Joda, det er vel og bra å gi gaver, komplimenter osv, men det finnes en tid og et sted for alt. dame18 spør om vedkommende skal like deg eller den du spiller, og det er jo et ganske så interessant innspill her synes jeg. Gaver kan faktisk også bli sett på som et "skuespill". Spør deg selv; hva er intensjonen med å gi en gave? Svaret er stort sett alltid; å få henne til å like deg eller å bli glad i deg. Om man blir for opphengt i å gi gaver så kan dette på mange måter signalisere tegn på usikkerhet hos deg som giver, fordi det kan bli oppfattet som om du forsøker å kjøpe hennes hengivenhet ved å være en som er snill og som alltid gir ting, ikke en person som vil at hun skal like deg for den du er. Og det må ikke gå rutine i det å gi gaver o.l. for hun liker ikke at ting er statiske, man må bevare spenningen og på den måten gjøre at hun er tiltrukket av deg. Det viktige for deg er selvsagt at hun liker DEG! Så, gi en blomsterbukett nå og da om dette er DEG, men forandre ikke personlighet, for da mister du henne fortere enn du vant hennes oppmerksomhet, og du vil ikke ane hvorfor det skjedde. Jada, mange jenter vil riste oppgitt på hodet over dette jeg her skriver men innerst inne nikker de. Hvorfor? Fordi de ikke ønsker en statisk mann men en som utfordrer dem ved å være spennende og trygg på seg selv. Tro meg, jeg vet dette for jeg har feilet mange ganger p.g.a. nettopp usikkerhet. Man mister faktisk seg selv oppi det hele Lykke til! Blackmore70
|
|
|
Guest |