Velkommen som gjest Søk | Aktive emner | Medlemmer | Logg inn | Registrering

Uff... dømt til ensomhet? [Options]
sykepleier
Postet: Monday, September 24, 2007 8:30:50 PM
Grad: Ny
Grupper: Medlemmer

Innmeldt: 9/24/2007
Meldinger: 1
[Points]: 0
Hei, er ny på forumet... og ville egentlig bare høre hva dere synes. Er 23år, gutt, som i det siste har følt meg mer og mer ensom... det har nok noe med at jeg har flyttet fra hjembyen og byttet jobb.
Har det bra sånn sosialt sett, det er ikke der jeg har problemer. Men det er heller det emosjonelle med tanke på at jeg har flyttet fra alle i familien.

Jeg savner ei jente rett og slett... men jeg har aldri hatt noe ordentlig forhold, noen sinne. Joda, jeg har hatt noen korte forhold over noen mnd. av gangen (for 4-5år siden), men aldri en som forstår meg ordentlig...
Jeg har aldri vært noe flink til å sjekke noen opp på byen, og er vel ikke direkte den slankeste i verden. Men jeg tror ikke det skal være det største problemet. Det ligger vel i at jeg bare er altfor sjenert...
Sjenert på en litt rar måte dog, for jeg er ikke sjenert i å få venner f.eks, men jeg er redd for å ødelegge vennskap eller få folk til å tro mye om meg... jeg har en slags sperre som kicker inn hver eneste gang, bare for at folk ikke skal tro dårlig om meg...
Og jeg føler at det er så utrolig mange som har hverandre, og at jeg på en måte blir hengende litt ved siden av, alle de som har det fint sammen. Jeg vil kanskje gå så langt som å si at jeg er blitt litt depressiv.

Noen råd? Sad
Jente27
Postet: Friday, September 28, 2007 5:20:29 PM
Grad: Aktiv

Innmeldt: 6/24/2007
Meldinger: 36
[Points]: 0
Hei.

Jeg vil råe deg til å gå til psykolog. Det kan hjelpe. u trenger å fokusere på å tenke mer positivt. Begynn event.på et depresjonskurs, det kan være nyttig. Mange som er i samme situasjon som deg.

Så lenge du er åpen om det kan du få hjelp.
Har u noen hobbier? er kan du styrke deg selv, få mestringsfølelse, bli kjent med flere og få bedre selvtillitt. Ikke bra og gå mye hjemme alene og gruble. Bruk deg selv på det du er go på, alle har noen talenter, det vil gi eg selvtillitt å rive med noe du liker og samtidig får du mestringsfølelse.

Ellers er det mange dating sider på internet hvor du kan bli kjent med jenter. Lykke tilSmile
mann35aries
Postet: Sunday, November 15, 2009 2:31:13 AM
Grad: Ny

Innmeldt: 11/15/2009
Meldinger: 3
[Points]: 9
Plassering: Ålesund
Jeg tenker på å finne en utenlandsk jente.
Norske jenter er kravstore, synes jeg og kalde.
Brukere av dette temaet
Guest

Gå til forum
Du kan ikke poste nye innlegg i dette forumet.
Du kan ikke svare på innlegg i dette forumet.
Du kan ikke slette dine innlegg i dette forumet.
Du kan ikke endre dine innlegg i dette forumet.
Du kan ikke lage avstemminger i dette forumet.
Du kan ikke stemme i dette forumet.

Hostet av Yet Another Forum.net versjon 1.9.1.6 (NET v2.0) - 11/14/2007
Copyright © 2003-2006 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Denne siden ble generert på 0.081 sekunder.