Hei, er ny på forumet... og ville egentlig bare høre hva dere synes. Er 23år, gutt, som i det siste har følt meg mer og mer ensom... det har nok noe med at jeg har flyttet fra hjembyen og byttet jobb.
Har det bra sånn sosialt sett, det er ikke der jeg har problemer. Men det er heller det emosjonelle med tanke på at jeg har flyttet fra alle i familien.
Jeg savner ei jente rett og slett... men jeg har aldri hatt noe ordentlig forhold, noen sinne. Joda, jeg har hatt noen korte forhold over noen mnd. av gangen (for 4-5år siden), men aldri en som forstår meg ordentlig...
Jeg har aldri vært noe flink til å sjekke noen opp på byen, og er vel ikke direkte den slankeste i verden. Men jeg tror ikke det skal være det største problemet. Det ligger vel i at jeg bare er altfor sjenert...
Sjenert på en litt rar måte dog, for jeg er ikke sjenert i å få venner f.eks, men jeg er redd for å ødelegge vennskap eller få folk til å tro mye om meg... jeg har en slags sperre som kicker inn hver eneste gang, bare for at folk ikke skal tro dårlig om meg...
Og jeg føler at det er så utrolig mange som har hverandre, og at jeg på en måte blir hengende litt ved siden av, alle de som har det fint sammen. Jeg vil kanskje gå så langt som å si at jeg er blitt litt depressiv.
Noen råd?