Velkommen som gjest Søk | Aktive emner | Medlemmer | Logg inn | Registrering

Forelsket, men skal gifte meg [Options]
margis86
Postet: Saturday, March 28, 2009 1:22:00 PM

Grad: Ny
Grupper: Medlemmer

Innmeldt: 3/28/2009
Meldinger: 4
[Points]: 12
Plassering: Trondheim
Hei..Jeg er en jente på 22..min første kjærlighet var fantastisk..var en følelse jeg aldri kommer til å glemme, men var vel mer avstandsforelskelse, selv om jeg på en måte tilbringte tid sammen med han visste jeg ikke om han likte meg..saken er at jeg nå skal gifte meg i August, men er blitt forelsket i han jeg var forelsket i første gang igjen..Klarer ikke å tenke på noe annet enn han..Jeg jobbet i sommer på samme plass som han, og vi snakket mye osv..Jeg blir så klønete rundt han, og håper ikke han la merke til det..Vet ikke hva jeg skal gjøre? Klarer ikke å glemme han..Han er et år yngre enn meg, veltrent, høy og blond..Han er smart, og spiller fotball, og bare helt utolig hyggelig å snakke med..kan dere hjelpe meg? noen råd om hva jeg bør gjøre? Har ofte vært deprimert på grunn av dette..Jeg er utrolig sjenert..vet ikke om jeg burde fortelle han jeg skal gifte meg med om dette..vet ikke hva jeg bør gjøre i det hele tatt..
sirkeline
Postet: Saturday, March 28, 2009 5:34:36 PM
Grad: Meget aktiv
Grupper: Medlemmer

Innmeldt: 9/4/2007
Meldinger: 97
[Points]: 135
Plassering: Østlandet
For å være brutalt ærlig med deg, så syns jeg du høres altfor ung og umoden ut til å gifte deg! Når du går rundt og svermer for denne forelskelsen, mens du egentlig skal gifte deg med en annen, så er du overhodet ikke klar for ekteskap.

Vent med giftemål til du er 100% sikker på hva du vil, og med hvem. Du er bare 22 år, og har hele livet foran deg. Et ekteskap i denne situasjonen, vil uansett ikke bli særlig vellykket, når du er forelsket i en annen.
Brukere av dette temaet
Guest

Gå til forum
Du kan ikke poste nye innlegg i dette forumet.
Du kan ikke svare på innlegg i dette forumet.
Du kan ikke slette dine innlegg i dette forumet.
Du kan ikke endre dine innlegg i dette forumet.
Du kan ikke lage avstemminger i dette forumet.
Du kan ikke stemme i dette forumet.

Hostet av Yet Another Forum.net versjon 1.9.1.6 (NET v2.0) - 11/14/2007
Copyright © 2003-2006 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Denne siden ble generert på 0.065 sekunder.